من که پنج ماهه تو ماه پنجمم،این واپسین ساعاتشم نمیگذره شرش کم شه برم تو ۶
هفت برای من خوب گذشت
برا من ۵ و ۶ اندازه ده سال گذشت هفت بهتره بنظرم
نه ماه هفتم خوبه واسه من ماه پنجم خیلی سخت گذشت🫡
کلا تمومی نداره اگر میتونی خودت مشغول ی کاری کن
واسع من خیلی زود گذشت
برا من ماه ۵ و ۶ خیلی زود گذشت، هفت هم داره سریع میگذره
هفت خوبه هشت نمیگذره
چرا وزن اضافه نکردی🫠🫠😫😫بنده برگذیده خدا
واسع من که خداروشکر تا الان زود گذشته امیدوارم این دوماه آخرم اینجور که بقیه میگن نباشه
ماه ۸ صد برابر بدتره😂😂😂😂
به خدا همش میگذره لذت ببر برای من خیلی انگار دیر میکذشت الان ک نگاه میکنم میبینم مثل برق گذشته و فقط انتظار کشیدم هیچ لذتی نبردم
ای جان کوچولو
۷ ک میگذره ... ۸ و ۹ دیگه دیر میگذره
مخصوصا هفته های آخر 😑😑
دقیقا
خداا چ شکم گوگولی ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.