چرا ماه هفتم نمیگذره🥴🥴🫠🫠

تصویر
۱۶ پاسخ

من که پنج ماهه تو ماه پنجمم،این واپسین ساعاتشم نمیگذره شرش کم شه برم تو ۶

هفت برای من خوب گذشت

برا من ۵ و ۶ اندازه ده سال گذشت هفت بهتره بنظرم

نه ماه هفتم خوبه واسه من ماه پنجم خیلی سخت گذشت🫡

کلا تمومی نداره اگر میتونی خودت مشغول ی کاری کن

واسع من خیلی زود گذشت

برا من ماه ۵ و ۶ خیلی زود گذشت، هفت هم داره سریع میگذره

هفت خوبه هشت نمیگذره

چرا وزن اضافه نکردی🫠🫠😫😫بنده برگذیده خدا

واسع من که خداروشکر تا الان زود گذشته امیدوارم این دوماه آخرم اینجور که بقیه میگن نباشه

ماه ۸ صد برابر بدتره😂😂😂😂

به خدا همش میگذره لذت ببر برای من خیلی انگار دیر میکذشت الان ک نگاه می‌کنم میبینم مثل برق گذشته و فقط انتظار کشیدم هیچ لذتی نبردم

ای جان کوچولو

۷ ک میگذره ... ۸ و ۹ دیگه دیر میگذره
مخصوصا هفته های آخر 😑😑

دقیقا

خداا چ شکم گوگولی ای

سوال های مرتبط

مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی