چرا ماه هفتم انقدر دیر میگذرههههه🤕🤕🥴🥴

۱۱ پاسخ

کلا به نظرم فروردین دیر می گذره . من ماه ششم ولی انگار خیلی داره دیر می گذره

۷ زود گذشت ۸ دیر از دیروز رفتم تو ۸انگار صدسال تو هشتم

وااای آره 😵‍💫

هشت که بدتره 😅
ماه نه و نمیدونم ولی من یک ساله تو هشت گیر کردم

وای هشتو ندیدی

برای من ۶ کش اومده

ماه نهم از همه بدتره 😪😪

☹️☹️اصلا نمیگذرههه

۹ رو چی میگییی
هر یک روزش ۹مااهه خودش

۸ رو ندیدی

ار خیلی

سوال های مرتبط

مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💕یارا خانم🍓 مامان 💕یارا خانم🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری