کلا به نظرم فروردین دیر می گذره . من ماه ششم ولی انگار خیلی داره دیر می گذره
۷ زود گذشت ۸ دیر از دیروز رفتم تو ۸انگار صدسال تو هشتم
وااای آره 😵💫
هشت که بدتره 😅
ماه نه و نمیدونم ولی من یک ساله تو هشت گیر کردم
وای هشتو ندیدی
برای من ۶ کش اومده
ماه نهم از همه بدتره 😪😪
☹️☹️اصلا نمیگذرههه
۹ رو چی میگییی
هر یک روزش ۹مااهه خودش
۸ رو ندیدی
ار خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.