این ماه هفتم چرا نمیگذره😒

۱۴ پاسخ

میگذره گلم شب نخوابی هم شروع میشه🫢😅

میخاددق بره

واي خداتو شكر كن از ماها جلوتري بابا🤣من تازه ٥ ام داره تموم ميشه

ازمن زود گذشت خیلی

صبر داشته باش عزیزم میگذره
انشالله به سلامتی زایمان کنی🤲🏻

من شکرخدا تاالان زودبرام گذشته خداکنه ازاین به بعدم همینطورباشه

وایی دقیقن

بهترینش ماه هفتم هست

😐😂دقیقا چرا نمی‌گذره دیگه دارم عصبی میشم

فهمیدی به منم بگو

خیلی زود میگذره که

وای منم داشتم دیونه میشدم میگفتم ماه پنجم چرا نمیگذره🥲

همش زود میگذره، الآنم که عیده و تعطیلات و اینا زود میگذره، ولی خوش به حالت از ما جلو تری🥳🥳👌🏻👌🏻

من ماه هفت و هشت برام زود گذشت
پیس ترینشون ماه پنج و شیش بود انگار یک سال گذشت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی