چرا برای من ماه هفتم زود نمی‌گذره🙄🥺

۱۵ پاسخ

هرچی جلوتر میری دیرتر میگذره

برای من هفت و هشت خیلی دیر میگذره

من ماه ششم اصلا برام نگذشت. ولی ماه هفتم خداروشکر خوب داره میگذره

هواس خودتو پرت کن اصلا توجه ای به تاریخ نداشته باش عین چی میگذره

دقیقا😕
من ۲روز دیگه ماه هفتم تموم شه
لعنتی یکسال گذشت😫😫خسته شدم

ازین روزا لذت ببریم بهتره
من بچه اولمه البته ویار و سختی اینام زیاد ندارم
ولی اوایل نمیگذشت برام
الان راحتتر میگذره چون دارم از ثانیه ب ثانیش لذت میبرم

واااای ماه هفت انگار یکسال طول میکشه😭😭

مامانم میگه سه ماه اخر اندازه یک سال برات طول میکشه لامصب انقدر سخت میگذره

من عفته26هستم تقریبا و دیروز بهداشت میگفت تازه رفتم تو ماه ششم .ولی بحساب خودم رفتم تو ماه 7چرا

برا منم نمیگذره🫠

هر چی ماهمون‌میده بالاتر دیرتر میگذره

منممممم

هرکسی تو هر ماهی هست حس میکنه نمیگذره ....کلا بارداری همینه ..😄😄

موندم ماه ۸ و ۹ دیگه چجوریه😐😂

برای منم

سوال های مرتبط

مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان روزهای ابتدایی تولد