هرچی جلوتر میری دیرتر میگذره
برای من هفت و هشت خیلی دیر میگذره
من ماه ششم اصلا برام نگذشت. ولی ماه هفتم خداروشکر خوب داره میگذره
هواس خودتو پرت کن اصلا توجه ای به تاریخ نداشته باش عین چی میگذره
دقیقا😕
من ۲روز دیگه ماه هفتم تموم شه
لعنتی یکسال گذشت😫😫خسته شدم
ازین روزا لذت ببریم بهتره
من بچه اولمه البته ویار و سختی اینام زیاد ندارم
ولی اوایل نمیگذشت برام
الان راحتتر میگذره چون دارم از ثانیه ب ثانیش لذت میبرم
واااای ماه هفت انگار یکسال طول میکشه😭😭
مامانم میگه سه ماه اخر اندازه یک سال برات طول میکشه لامصب انقدر سخت میگذره
من عفته26هستم تقریبا و دیروز بهداشت میگفت تازه رفتم تو ماه ششم .ولی بحساب خودم رفتم تو ماه 7چرا
برا منم نمیگذره🫠
هر چی ماهمونمیده بالاتر دیرتر میگذره
منممممم
هرکسی تو هر ماهی هست حس میکنه نمیگذره ....کلا بارداری همینه ..😄😄
موندم ماه ۸ و ۹ دیگه چجوریه😐😂
برای منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.