دخترا کی این سه ماه بگذره چرا زود نمی‌گذره 😭😭

۱۳ پاسخ

اتفاقا این سه ماه زود نمی‌گذرند اینقدر باید انتظار بکشی وسنگین بشی انگار سه سال هستش نه سه ماه

🤧🤧🤧

ماه هشتم تازه هی نمیگذره

اخ اخ نگووو😫😫😫

وای من میگم کاش زودتر نگزره میترسم

خیلی دیر میگذره
من زمانی که دخترم باردار بودم دانشجو هم بودم اصن نفهمیدم همه جا میرفتم خیلی زود گذشت
اما الان هر روز میرم تقویم بارداری نگاه میکنم نمیگذره که

الهی امین😍😍
من که میگم فقط زود بگذره ماه ۶ بزورررر گذشت 🫠🫠

وای من از الان کم اوردم خدا بخیر کنه 🫠🫠

خیلی دیر میگذره😑

منم فعلا تو ۳۱گیر کردم والا😂😂

خیلی دیر میره

اصلا یه جوری هستش
هر چی درد رو همین ماه کشیدم

ماکه هنوز اول راهیم چی😞

سوال های مرتبط

مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان اِلارا مامان اِلارا ۸ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی