چرا این ماه ۶ نمیگذره یا خدا😭

۱۲ پاسخ

ماه شش خیلی بده
کل ماها یه طرف ماه شش یه طرف لامصب

واقعا ماه ۶ سخت میگذره

بچه اول اینجوری نمیگزره

هرچی بیشتر پیگیر روزا باشی دیر تر برات میگذره

آره والا

برای من این ماه ششم اندازه سه ماه گذشت هنوز ۲هفته هم مونده😖😖

دقیقا

اتفاقا برعکس برا من خداروشکر تا الانش خیلی زود گذشت

من این چندروز آخرش نمی‌گذره اولش زودگذشت دیگه دوروز میرم توهفت ماه

ماه ۷ از اونم بدتره

سخت نگیر بهش فکر کنی بدتره

این دوماه منم نمیگذره

سوال های مرتبط

مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان آیه مامان آیه ۷ ماهگی