چرا ماه ۶ نمیگذره دارم دیوونه میشم یکساله توش گیر کردم ☹️🙄

۱۷ پاسخ

برای من فعلا همه ماهها خوب بود زود گذشت

وای واقن😑😂

واسه من تا الان زود گذشت

وااای منم هر روزم یکسالع برام انگار 😔😔

برا من ماه ۶ خودش به اندازه ۶ ماه طول کشید🤦‍♀️
ولی ماه ۷ خداروشکر زود گذشت

دقیقا

واسه من که زود میگذره

برای من که استراحت مطلق هستم همه ی ماه ها دیر میگذره

مال من زود گذشت ولی ماه اخر بدتره فکر کنم اللن ۷ ماه ۸ ماه نمیگذره

من ماه شش دیر نگذشت
ولی شنیدم ماه هشت خیلی دیررررر میگذره

خیلی چرته🫡😐

من انگار دوماهه تو ۹گیر کردم تموم نمیشه

وای رومخمه ها ۶ ماهگی نمگذر اصلن لعنتی انگار اضافه میشه

خیلی کنده

واسه منم طولانی ترین ماه بارداریم ماه ۶ بود که تو فروردین بود😣😣😣😣

شیش ماه خوبه
8 ماه سخته

دقیقا منممممم

سوال های مرتبط

مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی