برای من فعلا همه ماهها خوب بود زود گذشت
وای واقن😑😂
واسه من تا الان زود گذشت
وااای منم هر روزم یکسالع برام انگار 😔😔
برا من ماه ۶ خودش به اندازه ۶ ماه طول کشید🤦♀️
ولی ماه ۷ خداروشکر زود گذشت
دقیقا
واسه من که زود میگذره
برای من که استراحت مطلق هستم همه ی ماه ها دیر میگذره
مال من زود گذشت ولی ماه اخر بدتره فکر کنم اللن ۷ ماه ۸ ماه نمیگذره
من ماه شش دیر نگذشت
ولی شنیدم ماه هشت خیلی دیررررر میگذره
خیلی چرته🫡😐
من انگار دوماهه تو ۹گیر کردم تموم نمیشه
وای رومخمه ها ۶ ماهگی نمگذر اصلن لعنتی انگار اضافه میشه
خیلی کنده
واسه منم طولانی ترین ماه بارداریم ماه ۶ بود که تو فروردین بود😣😣😣😣
شیش ماه خوبه
8 ماه سخته
دقیقا منممممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.