وایییی این شش ماهگی چررررا نمیگذره گیر کردم تو ۶😭😭

۱۴ پاسخ

ماه شش برای منم دیر گذشت اما ماه هفتم خیلی زود گذشت

آره یکی شش ماه سخته و یکی هم این هشت ماه که من الان توش گیر کردم نمیدونم ماه نهم هم اینجوری هست یا نه

واقعااا هم نمیدونم چراا هفته ها نمیگذرن. 🤕

دوست بخابم بیدار بشم بهمنو ببین زایمان

واقعا ۶ ماهگی‌ نمیگذرههههه

وای اره منم موندم تو شیش...

درکت میکنم روزا اصلا نمیگذره ٨٨روز دیگ مونده ب زایمانم واقعا دیگ روز شماری میکنم

اخ گفتی ،من امشب از سر 6 ماهگی راحت میشم 😬

اخ خواهر من تو ۵ماهگی ناشکری کردم گفتم نمیگذره،۶ماهگی قشنگ منو چلوند تا دیگه زرت و پرت نکنم😂😂😂

حالا کجاشو‌دیدی تموم نمیشه من تازه دیشب از شش ماهگی راحت شدم

واسه من که داره میگذره 😂
من هفتگی انتظار میکشم راحت ترم،
اینکه بخوام ماهانه در نظر بگیرم سختمه،

چرا عجله داری بگذره🥴
من که از نزدیک شدن به زایمان وحشت دارم انگار مثل برق و باد داره میگذره😵‍💫

اره دقیقن

منم اینطوریم😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری