تو ۲۱ هفته گیر کردم چرا نمیگذره دیگه زیاد شکم نزدم
بارداری
پوشک

۳ پاسخ

من یزره شکم درآوردم ولی خیلی دقت کنی مشخصه با اینکه دومی هستم نگران نباش شاید یهویی دربیاد شکمت

منم شکم ندارم هیچکس باور نمیکنه باردارم همه میگن کو شکمت

عزیزم مم الان هفته ماهمه شکم ندارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لپ🍓👶🏻🍓خانوم مامان لپ🍓👶🏻🍓خانوم ۹ ماهگی