۳۵ پاسخ

برای من تا پنج خوب بود ولی این شش لعنتی نمیگذره هرروز بیدار میشم میبینم هنوز توهمبن شش گیر کردم

واااا ی که شیش اصلا تموم نمیشه 😢

من تو شش گیر کردم خیلی وقته

واااای منم پنج خیلی طولانی شد برام شش هم خیلی خوب گذشت هفت هم دوهفته دیگه اخرشه ولی امان از ۸ میگن هشت اصلااااا نمیگذرع

برا من ۶ نمی‌گذره 😐

۶ اه اه

اونوقت بارداری به جای چهل هفته هشتاد هفته میشد 😑😑😑😑

اخ گفتی چرا دیگه تموم نمیشههههه

همه ماه هاش مث برج ۱ ساله ک اصن فروردین تموم نمیشه هرچی میگذره ای بابا هنوز ک توفروردینیم😅

من دوساله ت شش گیر کردم 😑😑

من ی سال تو ماه ۷ بودم

برای منم ماه پنج اندازه یکسال طول کشید

سه ماهه اول خیلی بد بود دیر می گذشت🥲

وای ۶ تموم نمیشد 😓 خود ۶ دو ماه برای من طول کشید

من تا پنج دیر گذشت برام. شش خیلیی بهتر بود، هفت هم که دارم تموم میکنم زود گذشت خدا رو شکر

منم ماه ۵ خیلی برام دیر گذشت

بنظرم این ماه ۵ برا منم طولانی بود اما شنیدم ۶ طولانی تره

۴ ماه اول واقعا بد جور. عذاب کشیدم
همش برامن دیرگذشت ولی تا۴ ماه و این ماه خیلی

🤦‍♀️فروردین منو دق داد

برای من هر لحظه یک سال گذشت و میگذره
مخصوصا۴ ماه اول و این ماه

واسه من این ۴ روز که دوشنبه میخوام برم آنتی ۴۰ سال میگذره

سه ماه اول 😂دهنم سرویس شد بقیش فک کنم بدتره🥲

ماه شیشم تازه داستان ها شروع میشه ماه پنج خیلییییی راحت بود الان نمی تونم دراز بکشم حتما دوتا بالش باید زیر سرم باشه وگرنه معدم اسیدش میزنه بالا

اره خدایی

منم ماه پنج

ماه پنجم از همه دیرتر گذشت تازه یک هفته از ماه ششم گذشته حالا اگر پنج بود بیچاره بودم.
گفتن ۳ ماهه دوم ماه راحتیه من فقط ۳ ماهه اول راحت بودم

ماه ۶ پنچ زود گذشت

منم تو پنج ماهم😅🤦🏻‍♀️

خودتو مشغول کن عزیزم که زودتر بگذره. به نظرم راحت ترین ماه ها ماه های ۵و ۶ و تا حدودی ۷ بود

ماه شش

منم تو پنح گیر کردم 😂

پنج خیلی سخت و دیر گذشت خیلی 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

شش خوب بود زود گذشت

منم پنج

هرماه دیروز میگذره😑

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق💕🌸 مامان فندق💕🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد