چرا ماه پنجم نمیگذره اصلا حالم بهم خورد دیگ 😒😒😒

۱۴ پاسخ

هنوز به 6 نرسیدی ،بزار بری تو ماه6 خودش 6 ماه طول میکشه

به نظر من ماه پنجم بهترس
ماه ششم نمیگذره

6 زود میگذره گلم پنج دیر

وای دقیقاااااا من حس میکنم دوماهه توو۲۳ هفته گیر کردم خییلی رومخه این ماه ۵ تا تموم بشه

من که از انتی تا انومالی یکسال گذشته
حالا مگه میاد ۵ مهربرمآنومالی

حالا شما هفته ۲۰هستین اینجوری میگین دیگه ما دق میکنیم خیلی عقبیم 😂

ماه شیشم نمیگذره

برا منم ماه چهارم تموم نمیشه خیلی عصبیم فقط چشم انتظاری برای آنومالی خیلی دیر میگذررررههههه انگاز یه عمره منتظرم

برامنم پنج‌نمیگذشت اصلا مردم تا تمام شد

من تازه رفتم توش

حس میکنم همه ماه ها قراره دیربگذره

من دوساله تو ماه شیشم گیر کردم😵‍💫

اوووووووو چ بساطی داشتم با ماه پنجم دوسال تو ماه ۵ گیر کرده بودم

🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق💕🌸 مامان فندق💕🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری