۶ پاسخ

من تازه شروع کردمش😂🤧

من یکشنبه میرم ماه شیش دق میشی ادم خخ

برای من خیلی داره زود میگذره 🤣😐

ماه پنجم یکم دیر میگذره
از شش میگفتی توی سرازیری😂

ماه سوم هم نمیگذشت،ماه چهارم که بدتر از ماه سومه

والا برا منم نمیگذره🤣دیشب داشتم ذوق میکردم امروز میرم ۶ نگو ۲۱هفته ۳روز باید پر کنی ینی فردا میرم ۶😭🤣

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق💕🌸 مامان فندق💕🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیه مامان آیه ۷ ماهگی