من تازه شروع کردمش😂🤧
من یکشنبه میرم ماه شیش دق میشی ادم خخ
برای من خیلی داره زود میگذره 🤣😐
ماه پنجم یکم دیر میگذره
از شش میگفتی توی سرازیری😂
ماه سوم هم نمیگذشت،ماه چهارم که بدتر از ماه سومه
والا برا منم نمیگذره🤣دیشب داشتم ذوق میکردم امروز میرم ۶ نگو ۲۱هفته ۳روز باید پر کنی ینی فردا میرم ۶😭🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.