۸ پاسخ

میگن ۶ نمیگذره🤣
ولی بنظر من کلا بارداری نمیگذره از بس ادم استرس داره

کلا دوران بارداری سخت میگذره 🥲

خیلی دیر میگذره کلا🥺

اون سه ماه سه سال گذشت تا برم ان تی
اینم همینطور با اینکه سعی میکنم سرمو گرم کنم😒

ااخ من تو 7گیر کردم 🤣

اتفاقا 5 خیلی زود میره 6 اصلا نمیره

آره ۵خیلی دیر میگذره

😂😂تازه دو روزه وارد شدم
ببینم کی خارج میشم 😂

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌وهشتم بارداری