۱۴ پاسخ

من تازه یروزه رفتم تو ۶

من تازه یروزه رفتم تو ۶

۵و۶خیلی دیر میگذره بره منم اینطور بود

اره خیلی طولانی شد

ماه 5 واقعا طولانیه

آی گفتی

هرچی جلوتر میره دیرتر میگذره🙁🥲

دقیقا

برا من چیزی نمونده🤣

دقیقا با‌همیم

اره ۵ خیلی دیر میگذره🤣🤣

هفته‌‌

چندمی مگه

خسته نشو هنوز اول راهی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق💕🌸 مامان فندق💕🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد