۱۶ پاسخ

منم سوالم همینه

منم توی ماه سوم گیر کردم😂

دیگ چیزی نموندههه

خوبه تازه یکساله تو هفت گیرم 🥲🥴

از منکه زود میگذره ماه شیشم گذشن

وارد شش که شدم یه هفته اولش اندازه یه ماه گذشت

هر ماه اين وضعه زياد بهش فكر نكن

7اینقد افتضاحه

من ۳ ماهه توی ماه ۵ ام😂

الان که خوبه
ماه ۸ تا ۹ بشه و وقت زایمانت برسه اینگار یکسال بارداری 🤣🤣

شیشو ندیدی 😐😂

ای کاش من الان ماه پنجم بودم🥲🥲

حالا خوبه ماهای آخر خیلی دور میگذره من حس میکنم این دوماهی که مونده اندازه دوساله

من کلا دوس ندارم بگذره دوس دارم حامله باشم😂🤣

منم یه دوسالی هست تو 6ماهم🙂‍↕️😂

شیش ک وضعش افتضاحه😂

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان نی نی ما مامان نی نی ما هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر 💙👶 مامان گل پسر 💙👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مریم مامان مریم ۴ ماهگی
مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ܝ݆ߺܦ̇ࡅ࡙ܠߊ✯💙 مامان ܝ݆ߺܦ̇ࡅ࡙ܠߊ✯💙 هفته بیست‌وششم بارداری