حس میکنم یک ساله تو ماه پنجم چرا نمی‌گذره🥲

۱۲ پاسخ

اره خیلی

منم الان ۴ سالی هست گمونم که تو ماه چهارم🤣

من دوماهه تو ماه ششمم 😑 خودم حس‌می‌کردم یکم مونده همسرم دیشب گفت سه ماه کامل مونده همچینم زمان کمی نیست 😵‍💫🥴

فکر میکنم دو ماه آخر هم سخت تره همم دیر تر قراره بره انشالله ک این طور نباشه من تا الان خداروشکر اوکی بود زود رفت

برای منم خیلی دیرگذشت ماه پنجم ولی خداروشکرالان دیگ رفتم توی ماه ششم🥹

منم نمی‌گذره اصلا

بنظرم زود میگذره ماه 5 من 4روز دیگ تمومش 😊

من ت 3ماه گیر کرده بودم😂
امیدوارم ک بگذره دیگ

من برعکس ۵ام خیلی زود کذشت ۴ام سخت بود

پنج ک خوبه بزار بری تو ۶

وای برای منم به اندازه چندماه گذشت

منم هنوووز ماه پنجمم😂🥴

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد