۱۷ پاسخ

من ۵ روز دیگه میرم ماه شش انشالله 😵‍💫

۵ که اینجوریه خدا بخیر بگذرونه ماه ۶ رو خواهر

۶ بدتره😂

برای خودم بشخصه ۳ ماه اولم خیلی طولانی و سخت گذشت ولی الان ۳ هفته دیگه ۳ ماه دومم تموم میشه و میرم ۳ ماه سوم. بنظرم ۳ ماه دومم عالی و زود گذشت و امیدوارم ۳ ماه اخرمم همینطور خوب و زود بگذره

دقیقا😩😩😩😩

اره بخدا حالا باز چند روز دیگه مونده می‌دونی از کی پنج ماهمه

سه ماهه دوم میگن بهتره از بقیه دوران بارداریه
لذت ببر ازش 😍

وایسا بیایی هفتم میبینی ک 5 راحته

برا من ۳ روز دیگه مونده تا تموم شه 😁😍🥰

وای اره😂😂😂😂

دقیقا برای منم

حالا ۶طولانی تره پنج راحت گذشت😒😂

اره
۵واسه منم خیلی دیر تموم شد
ولی ۶فعلا خوبه

واقعا طولانیه پدر ادم درمیاد

برا من که زود رفت شش هم زود داره تموم میشه
ولی امان از سه ماه آخر میگن اصلا نمیگذره😥

اره خیلی طولانی بود برای منم تازه امروز رفتم تو ماه شیش

واییییی منممم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق💕🌸 مامان فندق💕🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌وهشتم بارداری