وای از من که ماه هفت نمیگذره پیرم کرد🥲
ببین اینا هنه خوبن از هشت دیگه کلافه میشب😑😑
نه بابا عین باد میگذره ،هیچی نفهمیدم منکه
اگه واقعا حامله نبودیم ماه ها مثل برق باد میگذشت الان ک حامله هستیم مثل سال میگذره
عزیزم ماه ۵ خوبه ۶ رو ندیدی برای من که ماه شیش خیلی سخت گذشت
عزیزم برای من واقعا ۴ خیلی دیر میگذره😂
ششم هم اصلا نمیگذره🥴😐
برا من عین باد گذش میگذره😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.