وای چرا این ماه پنجم انقدر طول میکشه نمیگذره😑😑😑

۸ پاسخ

وای از من که ماه هفت نمی‌گذره پیرم کرد🥲

ببین اینا هنه خوبن از هشت دیگه کلافه میشب😑😑

نه بابا عین باد میگذره ،هیچی نفهمیدم منکه

اگه واقعا حامله نبودیم ماه ها مثل برق باد می‌گذشت الان ک حامله هستیم مثل سال میگذره

عزیزم ماه ۵ خوبه ۶ رو ندیدی برای من که ماه شیش خیلی سخت گذشت

عزیزم برای من واقعا ۴ خیلی دیر میگذره😂

ششم هم اصلا نمیگذره🥴😐

برا من عین باد گذش میگذره😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق💕🌸 مامان فندق💕🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری