دیوونه شدم رسما تو پنج ماه
فروغ مامانت رفت سونو؟ چیشد؟
آره ولی ماه ششم خیلی زود میگذره
خخخخخ الهی میگذره عزیزم باور کنین بارداری خیلی خوبه ی غول هست ب اسم زایمان بعد شب بیداریای بچه ادم روانی میشه تا میای دومی از اب گل دربیاری راحت شی باز حامله میشی 😂😂😂
خیلی طولانی شد💔
هنوز ١٧ .١٨روز مونده وارد شش ماه بشي😂
وووی ماه هشت خیلی دیر میگذرع روانی شدم
ماه ۵ واقعا طولانی ۶ خوب بود هفتم خوبه. ماه اخر هر روزش یه ساله
من چند روز مونده تموم بشه ولی کند پیش میره 🥴
خانومااااا اصلا عجله نکنین برای گذشتن ماهاتون،فقط بخوابید و استراحت کنید و لذت ببرید که نینی بیاد لهتون میکنه.ن خواب دارین ن خوراک🙁😍😍🤣
اووووه
شش و هفت و هشت و نه رو ندیدی
کش میاد
اگه فیل بودم تا الان زاییده بودم 😒
واقعاچرا ماه ۵تمام نمیشه چقدم چالش داره
شیشم ک اصلا نمیگذره 🤣
برا من افتاده بود تو فروردین دیگه اصلا نمیگذشت🤦🏼♀️😂
اره والله هی نمیره این ماه پنجم
نه چتین😶
وای اره ماه پنج خیلیییی طولانیه
پایان چند هفته تموم میشه بی صاحب 🤣
وای حَق😑😑😑😑😑😑😑
بارداری اولتون؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.