خداییی این ماه پنجم چرا نمیگذره
انگار 1 ساله تو ماه 5 گیر کردم 😑😑

۱۹ پاسخ

دیوونه شدم رسما تو پنج ماه

فروغ مامانت رفت سونو؟ چیشد؟

آره ولی ماه ششم خیلی زود میگذره

خخخخخ الهی میگذره عزیزم باور کنین بارداری خیلی خوبه ی غول هست ب اسم زایمان بعد شب بیداریای بچه ادم روانی میشه تا میای دومی از اب گل دربیاری راحت شی باز حامله میشی 😂😂😂

خیلی طولانی شد💔

هنوز ١٧ .١٨روز مونده وارد شش ماه بشي😂

وووی ماه هشت خیلی دیر میگذرع روانی شدم

ماه ۵ واقعا طولانی ۶ خوب بود هفتم خوبه. ماه اخر هر روزش یه ساله

من چند روز مونده تموم بشه ولی کند پیش میره 🥴

خانومااااا اصلا عجله نکنین برای گذشتن ماهاتون،فقط بخوابید و استراحت کنید و لذت ببرید که نینی بیاد لهتون میکنه.ن خواب دارین ن خوراک🙁😍😍🤣

اووووه
شش و هفت و هشت و نه رو ندیدی

کش میاد
اگه فیل بودم تا الان زاییده بودم 😒

واقعاچرا ماه ۵تمام نمیشه چقدم چالش داره

شیشم ک اصلا نمیگذره 🤣
برا من افتاده بود تو فروردین دیگه اصلا نمیگذشت🤦🏼‍♀️😂

اره والله هی نمیره این ماه پنجم

نه چتین😶

وای اره ماه پنج خیلیییی طولانیه

پایان چند هفته تموم میشه بی صاحب 🤣

وای حَق😑😑😑😑😑😑😑

بارداری اولتون؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندق💕🌸 مامان فندق💕🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌وهفتم بارداری