۱۰ پاسخ

آخی عزیزم خدا حفظش کنه منم
فعلا بین دختر و پسرموندم اول گفتن پسر بعد باز پسر بعد سر انومالی تو برگ سونو زده دختر هنوبلاتکلیفم😂
ایشالله ک صحیح و سلامت بهمون برسن

ماه ۷ اصلا نمیگذره ماه شش بازم خیلی خوبه

منم فردا میرم تو ۶😍

منم موندم علائمت تغییر نکرده؟ من ترشحم بیشتر شده کمرم درد میگیره.

من ۲۱هفته و دو روزم منم گیر کردم

ایشالله ک بسلامتی بشه واستون
جنسیت نی نی تون چی هس🥰

اره عزیزم منم تقریبا مث شمام 🥰

من فردا میرم شیش

۲ روز دیگه میری تو ۶

۲۱هفته ۳روز عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسر 💙👶 مامان گل پسر 💙👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری