یا خدا چرا ماه ۶ نمیگذره

۹ پاسخ

هفته ی اخر ماه پنج هم واسه من نمیگذره☹️

وای تموم نمیشه ۶

یکی به من بگه چرا پنج نمیگذره🤦‍♀️🤦‍♀️

بنظرم که تند گذشت 😂

هفت ماهگی خیلی بد تره
البته برا هر کی متفاوته
ایشالله زود تموم شه از نظرت

آره نمیگذره اما دوره قشنگیه 🥰

وای اره منم ۶ سال تو ماه ۶ بودم

هفت ماهگی اصلا نمی‌گذره من تازه رد کردم یکسال طول کشید یک ماه😒

واقعا خیلی دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان آیه مامان آیه ۷ ماهگی