۱۰ پاسخ

وای ماه ششم خیلی بده

واسه من بقیش زود گذشت ولی این ماه پنج تموم نمیشه که نمیشه

برای منم ماه پنج خیلی طولانی بود خیلی

اصن نمیگذره کلافه شدم منم

اینک خوبه ماه شیشم اصن نمی‌گذره😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣یکسال میشه

ماه پنج خیلی دیر میگذره شیش و هفت خوبه

بعضی هفته ها آدم گیر میفته داخلش،من صدبار انگار تو هفته 8 بودم یادم نمیره خیلی سخت بود😄😄

برای من ماه چهارم و ششم خیلی دیر گذشت

ببین همش همین . من هرماه همین حس دارم

🫠🫠🫠دقیقا

سوال های مرتبط

مامان آیه مامان آیه ۸ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری