چرا ماه ششم نمیگذره؟؟؟😮‍💨😵‍💫😵‍💫😵‍💫

۱۹ پاسخ

😂😂😂😂بزار ب هفت برسی از اون موقع به بعد نگذشتن میفهمی چیه 😂😂😂😂

ششم که خوبه ۸و۹ انگار کش میان اصلا نمیگذرن مخصوصا ۸

همه ماه ها نمیگذره😐😐😐😐😐😐😐😶‍🌫️

دقیقااااااااا

آره برای منم اندازه یه سال گذشت😒

تازه اولشی که

وارد هفت بشی میفهمی دنیا دست کیه 😂😂😂😂😂 هر روزش به اندازه یک قرنه

ماه شش که سریع میگذره امان از ماه هشت من دوساله انگار توش گیر کردم کاش زود برسم به ۳۶ هفته ویا ۳۷ هفته هفته امن بارداری راحت شم 😂😂😂😂

و ماهایی ک فروردینم تو بارداریمون داریم
لعنتی فروردین همینجوری عادی نمیگذره و کش میاد فک‌ کن حامله ام هستی و ماه های اخرته🤦🏻‍♀️😂

دقیقا ماه ۶ خیلی طول میکشه برای من۶سال گذشت
ماه ۸ هم داره ۸۰ سال ميگذره

من ۴ ماهگیم خیلی طولانی بوووووود

منم رو ماه چار گیر کردم

من که خسته شدم از این ماه ششم شب نگاه میکنم نوشته ماه ششم صبح نگاه میکنم نوشته ماه ششم فک میکنم ۳ماهه توماه ششمم😖

چرا ۴ نمیگذرههه😬۶ماه چهارماهمه🤣🤣

واااای دقیقا.هرچی دعادعامیکنم سریع برم ماه هفتم بازم فایده نداره🤣🤣

اخ اره دقیقا هی کش میاد لامصب😫

سه روز با من فرق داری🥹

نمیدونم چون به ماه ششم نرسیدم ولی تو جواب سوال منو بده چرا ماه پنجم نمی‌گذره ؟؟؟

ماه نهم هم نمیگذره😕

سوال های مرتبط

مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان آیه مامان آیه ۷ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی