یک ساله تو ماه هفت گیر کردم چرا نمیگذره😑😂

۱۸ پاسخ

کلا ماه های آخر دیر میگذره انگار

مننننننمممم😂😂

بیا ۸ببین چخبره😅

چندم هفتت تموم میشه؟!
من ۶م میرم توی هشت
حس میکنم اخراش کش میاد اولاش زودتر میگذره

واقعا منم همینم

منم همینطور اولاش زود گذشت دیگه چیزی نمونده نمیگذره😑

نمگذرههع

واقعا ماه هفت دیر گذشت امروز تازه وارد ماه هشتم شدم ببینم ۸ چجوریه😄😄

وای اتفاقا هفت برا من خیلی زود گذشت تاالان
خداکنه هشتم اینجوری بگذره راحت سریع🥹😁

۸ رو ندیدی😂

منم تو ۸ گیر کرده بودم بلاخره رفتم ب نهم

والا من هیچ نفهمیدم کی آخرای هشت شدم انقد ک حال بدی کشیدم

وای بزار بیای هشت میفهمی دنیا دست کیه 😞من سه روز مونده تا زایمانم ساعته زورش میاد بره جلو روانی🤨

وااای نگو که ماه هفت دیر گذره🥲🥲🥲
من ماه پنج برام نمیگذشت

برا من که خوبه😂

من تو 9گیر کردم بچم بدنیا نمیاد

دقیقا فروردین و اردیبهشت قد چندماه گذشت اصلا نمیگذره

من الان ۸ ساله تو ماهه ۸ گیر کردم 😭🤣

سوال های مرتبط

مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان عرشیا💙♥️ مامان عرشیا💙♥️ ۶ ماهگی