ماه هفت چرا نمی‌گذره آخه 😓😭

۷ پاسخ

بنظرم همه ماها همینقدر کش میدن 😐😅

بقیه ی ماههاهم زود نمیگذره🥹

مني كه فكر ميكنم اين ٣ماه آخر زودتر ميگذره 😐

اره نمیگذره😭😭😭😭😭😭😭😭

عزیزم پس بیای تو ماه نهم چی میگی

من تازه ۸ شروع شده … از الان مینالم چرا نمیگذره

یه هفته مونده برات که

سوال های مرتبط

مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوووو💕 مامان دوقلوووو💕 ۳ ماهگی
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلاوین مامان دلاوین ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی