ماه ۶ خیلی سخت و دیر گذشت
یکم دیر میگذره😞
من یه ساله توماه۶گیرکردم😒😵💫
برای من ۷ زود گذشت ۶ پدرم دراومد
زودتر از 6 گذشته تا اینجا😂
ایشالا بقیه شم به سلامتی بگذره
خیلی زود میگذره
زود میگذره
تازه واسه من که تو فروردین بود زودگذشت این ماه هشت نمیگذره لعنتی
هفت و هشت خیلی سریع گذشت برام
دیر میگذره
از ۶ خیلی بهتره،
بدترین ماه بارداریم ماه ۶ بود، فروردینو لکه بینی و استراحت مطلقی ک هرکدومش اندازه ۱ ساااال بود
حقیقتا ماه مزخرفیه ماه ۷برای من ماه درد بود خیلی اذیت شدم لکه بینی داشتم و افتاد فروردین طولانی تر شد ایشالا ک برای شما زودبگذره
برامن افتاده بود فروردین
نه ماه هفت تموم میشد نه فروردین😂
اره ماه ۷ خیلی زود گذشت
من يه ساله تو هفت ماهم😕😕😕😕😕😕
واسه من که تا اینجا خیلی زود گذشت انگاری همین دیروز بود که فهمیدم باردارم🥲
خداروشکرانگاری همه میگن زودمیگذره🥴😂
اره مثل برق و باد
اره زود میگذره
برا من همه ماها زود گذشت 🥴
زود میگذره
ماه نه نمیگذره اصلا 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.