خانما ماه هفت زود میگذره یا نمیگذره🥲🥲🥲؟؟؟

۲۱ پاسخ

ماه ۶ خیلی سخت و دیر گذشت

یکم دیر میگذره😞

من یه ساله توماه۶گیرکردم😒😵‍💫

برای من ۷ زود گذشت ۶ پدرم دراومد

زودتر از 6 گذشته تا اینجا😂
ایشالا بقیه شم به سلامتی بگذره

خیلی زود میگذره

زود میگذره

تازه واسه من که تو فروردین بود زودگذشت این ماه هشت نمیگذره لعنتی

هفت و هشت خیلی سریع گذشت برام

دیر میگذره

از ۶ خیلی بهتره،
بدترین ماه بارداریم ماه ۶ بود، فروردینو لکه بینی و استراحت مطلقی ک هرکدومش اندازه ۱ ساااال بود

حقیقتا ماه مزخرفیه ماه ۷برای من ماه درد بود خیلی اذیت شدم لکه بینی داشتم و افتاد فروردین طولانی تر شد ایشالا ک برای شما زودبگذره

برامن افتاده بود فروردین
نه ماه هفت تموم میشد نه فروردین😂

اره ماه ۷ خیلی زود گذشت

من يه ساله تو هفت ماهم😕😕😕😕😕😕

واسه من که تا اینجا خیلی زود گذشت انگاری همین دیروز بود که فهمیدم باردارم🥲

خداروشکرانگاری همه میگن زودمیگذره🥴😂

اره مثل برق و باد

اره زود میگذره

برا من همه ماها زود گذشت 🥴

زود میگذره
ماه نه نمیگذره اصلا 😂

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۵ ماهگی
مامان Mersana🩷 مامان Mersana🩷 ۶ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری