خانوما ماه هشتم چطور میگذره دیر یا زود
سخته یا راحت 🥲

۱۹ پاسخ

دییییییییییر 😵‍💫

بایدسعی کنیدخودتومشغول کنی من اولش یکم بدنبود ولی دوسه‌روزه استراحت شدم خیلی بده. درکل ماه هشت بدمیگزره برام چون ادم بیشتر انتظارمیکشه دیگه نزدیکع😄

بر من خوب بود ولی ماهه ۷ خیلی اذیت شدم

دیرررررررررررر من بعد کلیییی وقت تازه شیش روزم گذشته

وای من الان ی ساله وارد ۷ ماهگی شدم 🫠هنوز نصف نشده ولی

😭😭😭😭😩😩نگوووو اصلا اسمش نیارررر کلافم کرده

ب نظر من دیر

فک کنم هرچی باشه از ۷ ماهگی خیلی بهتره

من وسطاشم دیر نمیگذره
ولی ماه نهم شنیدم چون خیلی سنگین میشی براتم دیر میگذره

دیر میره من هنوززززز وسطشم خیلی دیر میره

خیییییلی دیر گذشت

برای‌من دیر گذشت

خیلی دیر

دیر دیر خیللللللللی دیر🥴🥴🥴

ماه هشت ب نظر من طولانیه

برا من خداروشکر خیلی زود گذشت سبک بود

منم تازه دیشب واردش شدم

واسه من بد نبود.
چون درگیر سیسمونی و تمیز کاری شدم.
هر روزی مشغول یه کاری بودم خیلی آروم آروم انجام دادم.

من ک وسطاشم تا الان خوب بوده🫠

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری