سلام خانما ماه هشتم زود میگذره یا دیر🤦🏼‍♀️

۹ پاسخ

خیلی زود

ماه هفتم ک خیلی زود گذشت ایشالله ماه هشتم هم زود بگذره من خسته شدم از دردام

برا من یک هفته دیگه تمومه بنظرم بهتر از ماه هفت بود یکم زود تر داره میگذره کلا میگن ماه های فرد دیر میگذره فکر کنم صد سال تو ماه نه بمونم😅😮‍💨

واسه من یک هفته دیگه تموم میشه بنظرم نه خیلی زود گذشت نه خیلیم دیر

واسه من ک اصلا نمیگذشت

بعضیا زود بعضیا دیر
بستگی داره

داخلشم نمیدونم والا

زوددد

من رو پسرم اصلا نفهمیدم چجوری گذشت

سوال های مرتبط

مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۲ ماهگی