خانما ماه هشتم دیر میگذره یا زود؟؟؟

۲۶ پاسخ

ماه هشتم از همه ماه ها دیرتر میگذره

برای من ک ۳ماه آخر مثه برقو باد میگذره

اصلا نمیگذره خیلی ماه بدیه البته واسه من اینطوری بوده شاید واسه شما زود بگذره

برای من ک خیلی زود گذشت

ماه هشتوم متاسفانه اصن‌نمیگذره

برامن وارد ماه هفت که شدم همش درد کشیدم تا الان اصلا نمیگذره البته بدن هرکس متفاوته امیدوارم برا شما بی درد بگذره

نمیخوام فاز منفی بدم
ولی بدترین ماه بارداری برای من ماه هشتم بود 😓انشالله برای شما راحت بگذره

دیربدجوردیر

و افتضاح و دیرررر

برای من ک اصلا نمیگذره

ماه هشتم تو فروردين افتاد😂😂

چه جالب اینجا همه مامانا بالای ۳۰ هفته هستن

بنظر من از ۷ هم بهتر بود هم زودتر داره میگذره

البته هفته آخر زایمان از همه بدتر میشه

واسه من خیلی دیر گذشت

دیر میگذره

برا من خیلی دیر گذشت

برا من زود رفت😂

باید بزنی به بیخیالی تا زود بگذره من تا ۷ ماه متوجه نشدم چون کار می‌کردم خیلی زود گذشت برام الان ک کار نمیکنم دیر میگذره

هم زود هم دیر🫠🤣

زود زود

کلا بارداری دیر میگذره
ولی هر ماه ک تموم میشه نگاه ک می‌کنی میگه ع چ زود گذشت🤦🏻‍♀️😅

هرچی میری جلوتر دیرتر میگذره

خیلی دیر واییی

خیلیییی دیر😢

دیر میگذره🥲

سوال های مرتبط

مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۲ ماهگی
مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری