خانما ماه هشتم رود میگذره یا دیر 🤭

۲۴ پاسخ

داره خوب میگذره؛ ماه هفت خیلی دیر گذشت.

من هفت بعد معاینه لگنی دارم

سلام خانوما کیا معاینه لگنی شدن سخت نیس درد نداره؟

نمیدونم زود میگذره یا دیر ولی خیلی دردناکه خصوصن ناحیه پا دور مچا و کشاله

دیررررررر😐😬

خیلی زود گذشته ماه نهم خیلی دیر میگذره

کلا ماه سنگینی خیلی مراقبت میخاد بخاطر همین انگار دیر میگذره

بی خوابی ها و کابوسهام از همین ماه شروع شد🤷😶

ماه هشت باید خیلی مواظب باشید سخته

دعا میکنم وتوکل به خدا برات زودبگذره عزیزم

ب شدت دیییییییییر

ماه هشت سخته من ماه درد دارم همش دلدردم

اون که زوده،روزای آخره که نمیگذره😢😢😢

ماه ۹ خیلی خیلی خیلی دیر میگذره 😩

بسی دیرررر

زود میگذره

من که ماهه هشتمم‌ میوفته از اول عید فک کنم برام زود بگذره😂😂تاالانم که زود گذشته برام

عزیز از اون بالا دست تکون بده. ما پاینی ها. هی میگیم. کی بشیم ۳۰ هفته. شما میگید کی بشین ۳۸ هفته. 🤣🤣🤣

خیلی خیلی زودددد

اگر اهل شمردن نیستی زود میگذره من کلا از ماه ۶ نشمردم خیلی زود داره می‌ره جلو
الان مجبورم تند تند کارامو بکنم آمادگی به دنیا اومدنشو داشته باشم

برا من دیر

خیلی زود گذشت

دیر😣

مال من زود گذشت ولی با درد ..

سوال های مرتبط

مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان جِهاد مامان جِهاد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی