سلام خانما
ماه هشتم چطوره🥲
خیلی دیر میگذره؟!

۱۵ پاسخ

والا منکه گیر کردم یه بار میگن ۳۱هفته هستی یبار میگن ۳۲ هفته ی یه بار میگن ۳۴ هفته ی کلافه شدم موندم با کدوم تاریخ برم جلو🤦‍♀️😐

واسه من خوب بود با اینکه تو فروردینم بود ولی خوب گذشت😂

خیلی دیر میگذره🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🫤

برا من هشت و نه خیلی دیر گذشت بقیش اصلا سخت نبود بعضیی وقتا یادم میرفت حاملم😄 😮‍💨🥲

روزهای بهار بلنده ماهم چشم انتظار..... همه ی روزا دیر میگذرن چون روز شماری میکنیم

تازه امروز شروع شد ببینیم چه خبره ۷ دهن من ک سرویس کرد

برا منم تا حالا که زود گذشته

نصفش گذشته تا حالا خوب بوده

میگذره عزیزم
برای من که زود میگذره چون استرس عمل دارم
توی عمرم تاحالا توی اتاق عمل نرفتم😩

برا هرکی ی طوری میگذره برا من خیلی طولانی گذشت

خیللی دیرررر میگذره

من هرچی انتظار میکشم این 8تموم نمیشع خیر ندیدع

بنظرم دیر میگذره

برا من زود گذشت

به سرعت ۷ نیس ولی بازم خوبه 😆

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۲ ماهگی
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری