والا منکه گیر کردم یه بار میگن ۳۱هفته هستی یبار میگن ۳۲ هفته ی یه بار میگن ۳۴ هفته ی کلافه شدم موندم با کدوم تاریخ برم جلو🤦♀️😐
واسه من خوب بود با اینکه تو فروردینم بود ولی خوب گذشت😂
خیلی دیر میگذره🤦♀️🤦♀️🤦♀️🫤
برا من هشت و نه خیلی دیر گذشت بقیش اصلا سخت نبود بعضیی وقتا یادم میرفت حاملم😄 😮💨🥲
روزهای بهار بلنده ماهم چشم انتظار..... همه ی روزا دیر میگذرن چون روز شماری میکنیم
تازه امروز شروع شد ببینیم چه خبره ۷ دهن من ک سرویس کرد
برا منم تا حالا که زود گذشته
نصفش گذشته تا حالا خوب بوده
میگذره عزیزم
برای من که زود میگذره چون استرس عمل دارم
توی عمرم تاحالا توی اتاق عمل نرفتم😩
برا هرکی ی طوری میگذره برا من خیلی طولانی گذشت
خیللی دیرررر میگذره
من هرچی انتظار میکشم این 8تموم نمیشع خیر ندیدع
بنظرم دیر میگذره
برا من زود گذشت
به سرعت ۷ نیس ولی بازم خوبه 😆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.