یه سوال میگم ماه هشتم دیر میگذره یا زود ؟ برا شما چطوره

۱۳ پاسخ

خیلی دیر میگذره

دیر میگذره خیلی دیر

خیلی دیر ماه نهم زود میگذره

خیلییییییی دیررر میگذره..

خیلی دیرررررررر

برای من مو برق و باد داره میگذره

والا دیر میگذره

دیگه هر روز سخت میگزره ولی زود😐

خیلی کندبود اصلا نمیگذره

برای من زود گذشت

من هنوز اول هشتم مثل خودت ولی یهو انقباض داشتم بعد امروز همش حس خیسی میکنم خیلی نگران شدم
حس میکنم این نگرانی ها نباشه مثل بقیه ماها میگذره ولی اینکه همش منتظریم برسیم ماه نه و امن تر بشیم خیلی دیر میگذره

داره مثل برق میگذره خرداد

متوسطه بد نیس

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جِهاد مامان جِهاد هفته سی‌وهشتم بارداری