ماه هشتم دیر میگذره یا زود؟

۲۶ پاسخ

برا من کلا همه ماها زود گذشت جز ۳ماه اول

خیلی دیر خیلی خیلی دیررررررر

برای من دیر گذشت حقیقتا🥲

خیلی دیر پیاده روی هم نمیبرنت

ماه نهم دیرترین ماههه🥲🥺

دییییییییررررر

برای من ک ماه هشتم مثل برق و باد گذشت.
عوضش سه ماه اول اونقدر ک معده درد و افت قند داشتم اصلا نمیگذشت

زودمیگذره. ماه نهم سخت میگذره

برا من زود گذشت از ماه ٩ ميترسم 🙄

ماه ۸ برا من زود گذشت
امان از ماه ۷ خیلی دیر گذشت
این ماهم ۵۰ ۵۰ هست نه زود نه دیر ولی ماه اخر ادم کلافه میشه دوست داره ژودتر تموم شه

‌دیر میگذره

دیر خیلی دیر همراه با کلی چالش و درد و اذیت😭😭

من هنوز واردش نشدم ولی حس میکنم دیر بگذره

ماه هشتم واقعا فکر میکنم چالشیه‌ خوب بود بد نبود مونده به خودت .خودت سرگرم کن میگزره

فقط این روزای آخر خیلیییییی دیر میگذره

دیررررر😣

به سختی و دیر

این چه سوالیه اخه 😐

ماه هشتم برا من زود گذشت
ولی ماه نهم هرروز مثل یک سال

من نفهمیدم

زوووودددد

والا من ماه هفت پدرمو دراورده اگه هشتم اینجور پیش بره فاتحم خوندس

مال من ک نفهمیدم کی گذشت

دیر
جون پر از چالش شد برای من

دیررررررررررر خیلی دیرررررررررررررر

مال من زود گذشت ماه نه نمیگذره

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری