کاش روزا زودتر میگذشت ماه هشتم زود میگذره یا دیر؟ خسته شدم😕

۱۰ پاسخ

برا من داره زود میگذره

منم هنوز ماه هشتم تمام نکردم خیلی دیر میگذره

زود گذشت

ماه هشت اصلاااااا نمی‌گذره😭

خیلی دیر میگذره

بشددددت دیر میگذره🫤

اره زود میگذره بنظرم

خوووواهر ما تازه افتادیم شیش مااااه ..برا ما خیلی زود داره میگذره من هنوز هیچی نگرفتتتتتم جز چن دست لباس🤦‍♀️

ماه هشتم تقریبا بد نیست ولی آخراش اصلا نمیگذره که میخوای وارد ماه نهم بشی

برا من یک قرن گذشت

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری