۲۰ پاسخ

واسه من که زود گذشت

من س ماهه ت ماه هشتمم 😑

عزیزم😍ان شاء الله به سلامتی بغلش کنی منم تاریخ زایمانم 24 خرداده

۸ که برای منن افتضاح گذشت دیگه حالم بهم میخوره از بارداری 🫤ایشاله که برای تو زودی زود بگذره نفهمی اصلا چهطور تموم شد

برای منکه زود گذشت

من ۱۲۰ ساله تو ۷ ماه گیرم

من از الان تلقین می‌کنم ک قراره زودبگذره
امیدوارم همونطورم باشه 😂

سلام من 20خرداد زایمانمه خیلی دیر میگذره

من که کلا توی هشت ماه همش در جا زدم اصلا جلو نمی‌رفتم

دیر میگذره😑

۸خییلی زود میگذره ولی لامصب ۹ نهههه🤨😒😐

چقدر عذاب اور....ماه هشت باشی فروردین هم باشه.....چه شود....

ایشالا که زود بگذره برامون😶‍🌫️

نمیدونم ولی من حدودا ده سالع تو ماه پنجم😂

۸ دیر میگذره ۹ از اون بدتر🙄

بنظر من زود میگذره

برای من خیلییی دیر گزشت . ولی ماه ۹ خیلی خوب زود گذشت

ازمن زود گذشت

خیلی دیر میگذره 😥

من ۷ سال تو ماه ۸ بودم 😂

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۳ ماهگی