واسه من که زود گذشت
من س ماهه ت ماه هشتمم 😑
عزیزم😍ان شاء الله به سلامتی بغلش کنی منم تاریخ زایمانم 24 خرداده
۸ که برای منن افتضاح گذشت دیگه حالم بهم میخوره از بارداری 🫤ایشاله که برای تو زودی زود بگذره نفهمی اصلا چهطور تموم شد
برای منکه زود گذشت
من ۱۲۰ ساله تو ۷ ماه گیرم
من از الان تلقین میکنم ک قراره زودبگذره
امیدوارم همونطورم باشه 😂
سلام من 20خرداد زایمانمه خیلی دیر میگذره
من که کلا توی هشت ماه همش در جا زدم اصلا جلو نمیرفتم
دیر میگذره😑
۸خییلی زود میگذره ولی لامصب ۹ نهههه🤨😒😐
چقدر عذاب اور....ماه هشت باشی فروردین هم باشه.....چه شود....
ایشالا که زود بگذره برامون😶🌫️
نمیدونم ولی من حدودا ده سالع تو ماه پنجم😂
۸ دیر میگذره ۹ از اون بدتر🙄
بنظر من زود میگذره
برای من خیلییی دیر گزشت . ولی ماه ۹ خیلی خوب زود گذشت
ازمن زود گذشت
خیلی دیر میگذره 😥
من ۷ سال تو ماه ۸ بودم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.