ماه هشتم زود میگذره یا دیر میگذره؟🥲

۱۵ پاسخ

فروردین همیشه دوماه حساب میشه من فکر میکنم خیلی طولانی

دیررررر خواهر دیرر🥲😩

خیلی زود

۷و۸عالیه
واقعا

8و9دیر میگذره

برا من خوب گذشته تاالان

برا من زود گذشت ۲ روز دیگ ۸ تموم میشه

برا من هفت خیلی دیر گذشت
ولی بجاش هشت جبران کرد
دعا این بیست روز هم بگذره

برا هر کسی ی جوریه انشالله برات زود تموم شه

دیررر😭

خیلی زود

خیلی زود گذشت واسه من

زود میگذره ۸ماهگی ولی هفت نزدیک دوماه توش گیر کردم😅

من دوسه سالی هست تو هفتم😑

برا من همشون زود گذشت تا ببینم این ماه چطوره

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان مانیسا💓 مامان مانیسا💓 ۱ ماهگی