۲۳ پاسخ

هفت نمیگذره ولی هشت لذتش بیشتر چون تکوناشو بیشتر حس میکنی و لذت میبری برات زمان معنی نداره و زودتر از هفت میگذره

دیررر هفت انگار زودتر تموم شد

بسیاااااااار دیر 🥴🥴 من الان انگار چندین ماهه که تو ۸ ماهم

هشت دیرمیگذره هفت خیلی زودگذشت بچه ام الان تکوناش بایدزیادشن کم شدن

خیلی دیرررررررز

برا من بد نیست داره میگذره

دیر میگدره

من این هفته اخرش وارد ۸ماه میشم حالا مگه تموم میشه

وااای نمیگذره ۷ اصلا🥺😂

۸خوبه میگذزه

توی بارداری فقط ۸ دیر گذشت برام

دیر خیلی دیر ولی بالاخره میگذره

دیرررررر

هرروز میرم تقویم رو نگاه میکنم میبینم تو 8ماه هستم

وای دیر میگذره.

یکسال تو 8ماهم

لامصب از این ماه کلا سه روز مونده
عین حلزون داره آهسته حرکت میکنه

خیلی دیر
عین پنیر پیتزا هی کش میاد

خیلی دیر واسه من گذشت

فکر کنم دیر بگذره چون انتظار میکشی

دیرعزیزم دیررررر حالامن خریدموگذاشتم الان انجام میدم‌بازنمیگذره

دیررررررررررررر

نظری ندارم چون هم هفته ای هستیم💅😊

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری