برای من فعلا معمولی گذشته
چون شیشم هر ماه میرم تو ماه جدیدم همیشه اون یکم تا شیشم طولانیه برام
حالا تازه رفتی توش 😂
برا من خیلیییی زود گذشت
ماه ۶ واه واه
برامن که زود
کلا سوار بر لاکپشته ولی من هیچ وقت ماه نهم رو فراموش نمیکنم خیلی دیر میره
برامن خدایی زود گذشت به هفته دیگ میرم 9ماهه چون بیخیال شوم توجه کنی نمیگذره
من ک انگار ۱ماهه توی ۲۸ هفته گیر کردم
پس منو چی میگی هنوز ۲۲هفتم 🥲🥲
واسه منک داره دورمیگذره چون ازوقتی واردماه۸شدمدرددارم استرس میگیرتم
تازه وارد هشت شدی لامصب هفت گذرا نیس ولی ۸ زود میگذره
کلا روزا دیرمیگذرن ماهم چون انتظار میکشیم بدتره
برا منکه دیر گذشتت
تازه اول راهیم میگذره این همه صبر کردیم اینم روش🥹
تازه رفتی تو ماه هشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.