۱۴ پاسخ

۸ برای مثل آب خوردن بود🫠
کلا تا الان خیلی زود گذشته دوست ندارم انقدر زود تموم شه دلم براش تنگ میشه🥲🥲🥲

نه دیگه نمیگذره هی

این دو ماه آخر خیلی بدن زود نمیگذرن

من یکساله تو ماه شش گیر کردم 😂

همراهیم

باز ۸ بهتر از ۹ میگذره🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

نصف شش ماه😐

۹نمیگذره بخدا 😂

من ک واس اتمام ماه هفتم ثانیه شماری میکنم ۹روز مونده تقریبا

وای ماه نهم نمیگذره

ماه ۸ اصلا قرار نبود تموم بشه🤣🤣🤣
به لطف خدااااا و به هزاررر سلام و صلوات تموم شد🤣🤦‍♀️ماه نه انگار بد نبود برام ی هفتش تقریبا ،زود گذشت

میگن ۹ سختتر میگذره ولی برای من ۸ هم هیچ جوری نمیگذره🤦‍♀️

وااای منو نترسونین

یه سری دردسرا داره نشستن پاشدن خوابیدن سخت شده . حالا اگه از این سخت تر نشه خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری