زود میگذره برا من 3 روز دیگه وارد ماه نهم میشم
بنظرم ماه پنج هم دیر میگذره
هشت خیلی زود میگذره
برا من برعکس همه ماه ها زود گذشت
ماه نهم خیلی طولانی تره
من تو ماه ۹ هستم آخراشه ...اصلا نمیگذره .....طولانیتر از ماه ۹ نیست
من شش ماه بود توی ۸ ماه گیر کرده بودم این قدر دیر گذشت
برای منم دیر داره میگذره اما چون عجله ای ندارم لذت میبرم
اصلا ساعت ثانیه دقیقه روز
اصلا کار نمیکنه نمیگذره
خیلی دیر میگذره😔😔
من ک وارد شدم تازه
هنوز تازه شروع شده😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.