چقدر ماه ۸ دیر میگذره
برای شما چطور هس

۱۲ پاسخ

زود میگذره برا من 3 روز دیگه وارد ماه نهم میشم

بنظرم ماه پنج هم دیر میگذره

هشت خیلی زود میگذره

برا من برعکس همه ماه ها زود گذشت

ماه نهم خیلی طولانی تره

من تو ماه ۹ هستم آخراشه ...اصلا نمیگذره .....طولانی‌تر از ماه ۹ نیست

من شش ماه بود توی ۸ ماه گیر کرده بودم این قدر دیر گذشت

برای منم دیر داره میگذره اما چون عجله ای ندارم لذت میبرم

اصلا ساعت ثانیه دقیقه روز
اصلا کار نمیکنه نمیگذره

خیلی دیر میگذره😔😔

من ک وارد شدم تازه

هنوز تازه شروع شده😂

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۸ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری