ماه ۸ دیر میگذره ؟

۱۱ پاسخ

نههههه

واسه ی من هفت خیلی دیر گذشت

هفت برااا من تموم نمیشه دیگهههه😖😖

دیر نمیگذره چون سنگین شدی سخت میگذره فک میکنی دیر دیر میگذره

نه بابا وایهمن که داره زود میگذره

واسه من هفت دیر گذشت

برا من که افتاد تو ج.ن.گ از استرس نفهمیدم چجوری گذشت

هشت زود رفت واسه من
نهم خوبع ولی من دیگه خیلی خسته شدم دلم میخاد زودتر بیاد 😂

ماه نه خیلی خیلی دیر میگذره

ماه نه رو ندیدی🤣

خیلی😅

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان طاها مامان طاها ۸ ماهگی