نههههه
واسه ی من هفت خیلی دیر گذشت
هفت برااا من تموم نمیشه دیگهههه😖😖
دیر نمیگذره چون سنگین شدی سخت میگذره فک میکنی دیر دیر میگذره
نه بابا وایهمن که داره زود میگذره
واسه من هفت دیر گذشت
برا من که افتاد تو ج.ن.گ از استرس نفهمیدم چجوری گذشت
هشت زود رفت واسه من
نهم خوبع ولی من دیگه خیلی خسته شدم دلم میخاد زودتر بیاد 😂
ماه نه خیلی خیلی دیر میگذره
ماه نه رو ندیدی🤣
خیلی😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.