۱۱ پاسخ

خداروشکر کنیم همگی جز بارداری‌های سالم وبدون دردومشکلاتیم.بذار دیربگذره.ولی خودتونو با کتاب خوندن برلی فرزند پروری وسرگرمی های مفید بگذرونید.
من که جزسه ماه اول واسترسش که دلیل داشت بقیشو نفهمیدم .انشالله این دوماهم میگذره.

چرا نمی‌گذره این ماه هفت 13 روز دیگه مونده تموم نمیشه😂

ن بابا خیلی زود میگذره

۷ انگار دیر میگذره خیلییی

اره ۸ خیلی دیررررررررر میگذرهههههه

من و شما هم هفته هستیم و میفهمم چقدر داره سخت و دیر میگذره

نه اتفاقا مثل برق و باد ميگذره
من تنها ماهي كه دير گذشت ٦ بود

من چون هیچ کاری نکردم هنوز زود میگذره

نه اتفاقا ۸ماه زود میگذره برامن ک خیلی داره زود میگذره

کلا بارداری دیر میگذره گلم، هر روزش به اندازه یه هفته و هر هفتش قدر یه ماه طولانیه... انشالله تنت سلامت باشه و بدون درد بگذرونی روزای بارداریتو

منم ۷ روز دیگه هنوز میرم تو هفت🥺

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان جان مادر مامان جان مادر ۸ ماهگی