ماه ۶ واقعا بده دور میگذره
وای خیلی خیلی
واااقعاچرانمیگزره خستم خسته
وای دقیقاااا من احساس می کنم یک سال تو هشت ماه گیر کردم🫠
خیلی سخت میگذره مخصوصا برای من ک سرکلاژ کردم .کاش منم مشکلی نداشتم شاید راحت تر میگذشت🥲
من هنوز تو سه ماه دوم گیر کردم
من میگم چه زود میگذره
هنوز زوده کلافه بشی
خوشبحالت ۲۴ هفته ای
دقیقا...من که شروع کردم یواش یواش کابینتا و کمدامو مرتب کردن بلکه یکم بگذره
کلا دیر میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.