وای چقد دیر میگذره این دوران بارداری مخصوصا این ۳ ماه اخری🫤🫤کلافم

۱۱ پاسخ

ماه ۶ واقعا بده دور میگذره

وای خیلی خیلی

واااقعاچرانمیگزره خستم خسته

وای دقیقاااا من احساس می کنم یک سال تو هشت ماه گیر کردم🫠

خیلی سخت میگذره مخصوصا برای من ک سرکلاژ کردم .کاش منم مشکلی نداشتم شاید راحت تر میگذشت🥲

من هنوز تو سه ماه دوم گیر کردم

من میگم چه زود میگذره

هنوز زوده کلافه بشی

خوشبحالت ۲۴ هفته ای

دقیقا...من که شروع کردم یواش یواش کابینتا و کمدامو مرتب کردن بلکه یکم بگذره

کلا دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد