برامن ماه ۵ تموم نمیشد
واقعا ماه هفت اصلا نمیگذره🥲
وای حق حق حق
یکساله تو ماه هفتمم
۷خیییلی طولانیه بجاش ۸زود میگذره
باز بهتر از۶و۵
بخصوص ۵برا من فروردین بودین دیوونه شدم
اخ نگو انگار ن انگار چرا تموم نمیشه ،من یکم درد دارم واژنمم راه میرم درد میکنه
۸ از ۷ بدتره دیرتر میگذره
خیلی،ولی باز بهتر از ماه ۶بود انگار یکسال گذشت
تازه ماه هشتم نیومدی ببینی چ کشششششش میاد لامصب
واسه من ماه هفتم خیلی زود گذشت و خیلی خوب بود
من واژنم درد میکنه دوروزه انگار با چاقو ور میرن تیر میکشه
برا من ک زود گذشت 😍
اره واقعا طولانی بود خدا کنه ۸ زود بگذره
شما وارد ماه هشت شو بعد بگو چرا تموم نمیشه😂🫠من ماه هشت گیر کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.