ماه هفتم چرا تموم نمیشه خیلی دیر میگذره 😩🫠

۱۴ پاسخ

برامن ماه ۵ تموم نمیشد

واقعا ماه هفت اصلا نمیگذره🥲

وای حق حق حق
یکساله تو ماه هفتمم

۷خیییلی طولانیه بجاش ۸زود میگذره

باز بهتر از۶و۵
بخصوص ۵برا من فروردین بودین دیوونه شدم

اخ نگو انگار ن انگار چرا تموم نمیشه ،من یکم درد دارم واژنمم راه میرم درد میکنه

۸ از ۷ بدتره دیرتر میگذره

خیلی،ولی باز بهتر از ماه ۶بود انگار یکسال گذشت

تازه ماه هشتم نیومدی ببینی چ کشششششش میاد لامصب

واسه من ماه هفتم خیلی زود گذشت و خیلی خوب بود

من واژنم درد میکنه دوروزه انگار با چاقو ور میرن تیر میکشه

برا من ک زود گذشت 😍

اره واقعا طولانی بود خدا کنه ۸ زود بگذره

شما وارد ماه هشت شو بعد بگو چرا تموم نمیشه😂🫠من ماه هشت گیر کردم

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی
مامان جان مادر مامان جان مادر ۸ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی