۱۶ پاسخ

من کل بارداریم مثل برق و باد گذشت

والا من قراره برم سونو ۱۷ فروردین این ۱۲ روز انگار ۱۲ سال میگذره فروردین خودش یه ساله😫😂

ماه نهم خودش یه ساله🤣😑

ماه هفت واس من خیلی زود گذشت
ولی الان ۸ ساله تو هفته اول ماه ۸ گیر کردم

واسه منکه زود نمیره😒

میگن دیرتر میگذره 😐

ماه ۹ طولاتر از هرماهیی میشه

دیگه از یه جایی به بعد ثانیه ها هم نمیگذره🫠

والا هشت لعنتی بدتر از هفته نمیگذره🤧

۸ زودتر تموم میشه نسبت به ،۷

وااسه منم زود میگذره,🙂🫠

برای من ک داره زود میره ماه ۸ دیگ این هفته میرم ماه ۹ ولی عجیب پرچالش بود اون ۷ماه به کنار از۸ یهو انگار سنگین میشی تازه وازاونور دردا شروع میشه

کاش ماه هفتم مثل ماه اخر زود میگذشت
ب نظر من ۷ماهگی خوبه وارد نه ماه بشی تازه سختیات شروعه

برا من ک این هفته ی اخری هرساعتش یروز شده

برای منم ۷ خیلی طولانی بود
۸ بهتره😊

۸ سریع تمومه
۹ هم بستگی داره
مثلا سزارین باشی و تاریختو بدونی نمیگذره که لعنتی😂
الان من یه هفته دیگه واسم اندازه کل نه ماه طولانی شده

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری