سه ماهه سوم چجوری میگذره؟
دیر یا زود؟🫠🫠

۱۵ پاسخ

امان از ۹،، من ۷/۸ عالی گذشته ولی ۹ خیلی سختم شد

دیر و زودی ک ربطی نداره بود میگذرن ولی درکل خیلی سخته از ماه ۷ تازه من دارم میفهمم باردارممم

من تاوارد۸ماه شدم سنگینیم افتاد روپاهام 😣

سه ماه سوم خیلی بده آدم همش سنگینه

خیلی زود ولی حسابی سنگین میشی من با اینکه خیلی کم وزن اضافه کردم وشکمم کوچیکه ولی به شدت حس سنگینی وخستگی دارم

یکماه مونده اصلا نمیگذره هم استرس زایمان داری هم دردا میاد سراغت بماندم ک باید با توالت قرارداد ببندی

به شدت دیررررر

بستگی به خودت داره که سخت بگیریش یا آسون

چهل روز آخری دیر میگذره

بنظرم همه ماه ها ی چیزن ب خودم تلقین میکنیم فقط

ماه هفتم که کلا واسه من زود گذشت نفهمیدم چجوری بود حالا ببینم هشتمم اونجوریه یا نه

۷ خیلی زود میگذره...
۸‌ام دیر؛)))

واسه من دیر میگزره چون خیلی درد دارم🥺

بنظرم دیر

سختش نکنی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد سینا🩵 مامان محمد سینا🩵 ۷ ماهگی
مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۱ ماهگی
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی