به نظرتون سه ماه سوم زود میگذره یا دیر؟🤔🤰🏻

۲۱ پاسخ

سه ماه اول خیلی ویار شدید داشتم واسم خیلی دیر گذشت سه ماه دومم خوب بود سه ماه سوم رو نمیدونم فک کنم پیر میشیم 😂

اگه سرت گرم کاری باشه زود میگذره اگه استراحت باشی دیر میگذره

برای من کلا داره دیر میگذره

و هرروز دردهای عجیب 🥲

۳۰ هفته ب بعد دیر

خیلیییییی دیر 🥲

دیر به نظرم

به نظرم زود

دعا کن برا منم منم مادر بشم

خیلی زود میگذره

سیسمونی خریدی

س ماه اول برا من مثل باد گذشت خیلی خوب بود

اره خیلی زود

از ۳۰ بع بعد زود میگذره

دیرررررررر

واسه من ماه ششم خیلی دیر گذشت

برا من زودگذشت

نه خیلی دیر چون دردای عجیب دارم😩😩😩

اره بابا زود میگذرع

برای من که جابه جایی و کار داریم زود😒🙃

سه ماه دوم چی 😩

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی