دخترا سه ماه سوم چطوره براتون زود میگذره یا دیر

۸ پاسخ

من ک اصلا نمیفهمم چطوری داری میگذره از طرف ج...گ از ی طرف عید نوروز عید فطر خیابون های پر ادم
شوهرم نیس از طرفی
شبها بیدارم روزا تا شب خواب اصلا نمیفهمم دارم چیکار میکنم😐🤣

همین سه ماه دوم نمیگذره ک بریم ببینیم بعدی چطوره😂

وااااای نگو انگار روزا وشب هارو دوطرفش رو گرفتند دارند هی میکشند.اصلا نمی‌گذره خیلی افتضاحه.ولی بستگی به شرایط خودت داره

الانکه هنوز زود میگذره ببینم تهش چه جوریه 😂
الان انگار گذاشتن رو دور تند

به نظر من زود مخصوصا ماه ۷

زود میگذره
یعنی همش زود میگذره

زود داره میگذره کاش سرعتش کم بشه

من کلا برای خودم بارداریم زود گذشت
درد و ماجرای بارداری رو داشتم اما برام اذیت کننده نبود امیدوارم این هفته‌های پایانی با حوصله برام بگذره چون کلی مشکلی پیش اومده که تمام کارام مونده نمیخوام استرس کارا رو داشته باشم 😢

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی