ماه هفت چطوریه؟ سخته؟ زود میگذره یا دیر

۱۷ پاسخ

من تا الان سخت ترین ماهم ماه ۵ بخاطر استرسایی داشتم بود بقیه ش خداروشکر خوب بود ماه هفتم خوبه فقط گرفتگی عضلات و سنگینی شروع میشه که خداروشکر قابل تحمله

به نظرم داره خوب میگذره

هرچی سخت بگیری سخت میگذره

هفت خوبه هشت ن

زود میگذره عزیزم

ماه ۶ چطور گذشت؟؟؟

ماه هفت خوبه شاید تو ماه ۷بگی چرا نمیره ولی بدون ماه ۸ یکساله😅

متوسطه روبه خوب میگذره

ن والا سه ماه آخر اصلا نمیگذره

سخت هی نمی‌گذرد

کلا همش دیر میگذره

۶ خیلی لفتش داد ولی ۷ خیلی زود داره تموم میشه

خوب میگذره عزیزم

ماه هفت زود میگذره ولی هشت به بعد خیلی کند میگذره

برای من ۶ دیر گذشت
امیدوارم ۷ خوب باشه😅

هی نمیگذره

زود میگذره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد سامین🩵 مامان محمد سامین🩵 ۹ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی