دیر گذشت برا کن
من ماه ۷ زود گذشت ولی ماه ۸ خیلی دیر گذشت ،هنوزم یروز مونده ازش
زود میگذره ولی ماه هشتم برابر ۷ ماهش طول میکشه
دیرررر خیلی دیررر
زود میگذره
برای من دیر گذشت
خیلی دیرر
زوووود
انگار گیر کردمتو هفت🤣
والا سه ماه اول ک به ماهشو من نمیدونستم حاملم دوماهشو مردم س ماه دوم خوب بود گذشت زود الان اخرای ماه هفت هستم خونه داریم بنایی میکنیم مثل چی میگذره میترسم زود برسم به ماه نه زایمان کنم
دیر😭😭😭
والا مال من ک انکار کلا همه رو زدن رو دور تند احساس میکنم خیلی زود میگذره
زود گذشت ولی پر از درد های مختلفه و الان ماه ۸ که اصلا نمیگذره
واسه من دیر گذشت عزیزم
طولانی بودش
داره میگذره 🥲
زود میگذره
تنها ماهی که برا من زود گذشت 😅
دیر و پراسترس😬
بستگی به علائم بدن خودت داره
واسه من تا هفت ماه خوب بود
واسه من ک تاالان زود گذشته ولی از وقتی اومدم تو ماه ۷ سختتر و سنگین تر شدم
زود میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.