آیا ماه هفت دیر میگذره یا زود😑

۲۱ پاسخ

دیر گذشت برا کن

من ماه ۷ زود گذشت ولی ماه ۸ خیلی دیر گذشت ،هنوزم یروز مونده ازش

زود میگذره ولی ماه هشتم برابر ۷ ماهش طول میکشه

دیرررر خیلی دیررر

زود میگذره

برای من دیر گذشت

خیلی دیرر

زوووود

انگار گیر ‌کردم‌تو هفت🤣

والا سه ماه اول ک به ماهشو من نمی‌دونستم حاملم دوماهشو مردم س ماه دوم خوب بود گذشت زود الان اخرای ماه هفت هستم خونه داریم بنایی میکنیم مثل چی میگذره میترسم زود برسم به ماه نه زایمان کنم

دیر😭😭😭

والا مال من ک انکار کلا همه رو زدن رو دور تند احساس میکنم خیلی زود میگذره

زود گذشت ولی پر از درد های مختلفه و الان ماه ۸ که اصلا نمیگذره

واسه من دیر گذشت عزیزم
طولانی بودش

داره میگذره 🥲

زود میگذره

تنها ماهی که برا من زود گذشت 😅

دیر و پراسترس😬

بستگی به علائم بدن خودت داره
واسه من تا هفت ماه خوب بود

واسه من ک تاالان زود گذشته ولی از وقتی اومدم تو ماه ۷ سخت‌تر و سنگین تر شدم

زود میگذره

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان محمد سامین🩵 مامان محمد سامین🩵 ۹ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی